fredag 14 september 2012

Superfredag:-)

Vilken härlig dag jag har haft idag! Full av energi på jobbet, o lagom mycket att göra. Pigg och glad hela dagen, trots kasst väder;-)

Gofika på jobbet, choklad och hallonmousse-tårta från Saga, för att fira chefen som blir vuxen imorrn. Ja, om man blir vuxen när man fyller 40 vill säga;-)

Kom hem o lagade gomiddag, flygande jacob, yum. O sen tittade jag på säsongspremiären av Glee<3 Grymt bra avsnitt!! Längtar redan till nästa;-)

Gofika till kvälls då jag o Maja för hem till Malin för att fira hennes födelsedag. Supertrevlig kväll med lagomt puss o mega smarrigt fika! Tre olika, o underbara, marängtårtor och små söta choklad mini-cupcakes med tobleronefluff, o jätte gott chai-te.

Ok, så jag mår illa nu av en rejäl överdos av socker, laktos och fett, men det va det lätt värt!
Får köra ett extra hårt träningspass imorgonbitti;-)

O nu bänkar jag mig i soffan med ett stort glas vatten o kikar lite på Vampire Diaries!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar