tisdag 25 september 2012

Trött men nöjd

Jag hade en helt fantastisk födelsedag! Stort tack till alla er som va med och delade den med mig, både ni som va här o ni som va med mig så avstånd<3 Tack underbara vänner för igår, för supertrevligt sällskap och dina presenter! Jag fortsätter känna mig bortskämd;-)

Idag är jag helst slut dock! Så trött att jag ser dubbelt... Men det va det värt!
O imorrn när jag slutar kommer bästaste Elsa o hämtar mig så jobbet o så bär det av mot stan och mitt flyg.
Imorrn ska jag äntligen få träffa älskade mamma igen!
Gissa om jag längtar! Blir nog en lång arbetsdag imorrn;-)

O så torsdag? Ja, då bär det av mot Prag!!! Japp, Prag är den tills igår hemliga destinationen för den weekend min underbara mor ska bjuda mig på i 30-årspresent.
Lyckliga jag! Jag ser verkligen fram emot den resan.
Jag hade blivit lika glad vart vi än åker, bara att få åka bort så där med mamma är guld värt, men Prag o Budapest är nog de två städer som stått högst på min lista av städer jag vill se inom en snar framtid.
Så ja, jag är otroligt glad!

Men nu ska jag spela död i soffan med söta Nessie en stund, sen tänker jag sova!

Om jag inte hinner skriva mer innan jag flyr landet, ha en underbar helg! Det tänker då iaf jag ha;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar