torsdag 25 april 2013

Urk

Denna jävla hosta driver mig vansinnig! Har knappt sovit nåt inatt, hostat som en galning. O när jag väl fått sova en stund drömmer jag konstiga, jobbiga drömmar:-/ Inge skoj alls.

Känns som att jag har en lång helg framför mig. Hjärnan går på högvarv o jag har alldeles för mycket tid att tänka på saker. Ska iaf jobba imorrn! Orkar inte ligga hemma längre, även om jag kanske skulle ha behövt det. Ska bli skönt att tänka på annat och träffa lite folk! O så blir det mest troligt bus med flickorna i helgen så jag har ju nåt att fördriva väntan med.

Tänker på min fina vän, på hur jag känner, på vad jag vill o hoppas. Tänker på hur dåligt min fina vän mår av allt det här och önskar att jag kunde stötta mer. Men jag vet inte om jag kan det, jag vill, men hur mycket av det blir på min egen bekostnad? Allt beror ju såklart på vad som händer framöver, saker jag inte har någon makt över. Men vad är det bästa nu egentligen, för mig? Att släppa o ge upp, eller att kämpa för något jag verkligen tror på? Tänk att jag alltid lyckas knata ur jobbiga situationer bara för att klampa rätt in i nya:-P

Men, men, det kan ju vara bra för mig att få tid att verkligen tänka igenom allt också! Få lite distans från allt och se objektivt på det. Något som kan vara svårt, men det är nödvändigt!
O att jag lyckades bli sjuk är ju inte så mycket att göra åt det heller, bara att bita ihop o kämpa vidare;-) Life goes on, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar