torsdag 18 april 2013

Slö

Är så slö just nu! Brist på sömn såklart, rätt irriterande. Men det går nog till sig snart!

Haft en riktigt skoj arbetsdag idag, vi jobbade till 9:30 o sen för vi till stan. Käkade lunch på Mr Husman och sen åkte vi på föreläsning på OSD. En kanonbra föreläsning, personligheter på jobbet med Mia Skäringer och Peter Wallén. Peter va hysteriskt kul och riktigt bra, Mia va bra men jag hade alldeles för höga förväntningar på henne så jag vart lite besviken. Alltid kul med föreläsningar dock,jag gillar sånt. Dessutom är det kul att hitta på saker med jobbet. Synd bara att jag är så jäkla trött, tog mig en liten powernap i bilen på väg in till stan imorse;-)

Har massor jag skulle behöva göra ikväll, diska, städa och träna till exempel. Men just nu orkar jag inte:-S O det drabbar ju ingen annan än mig om jag gör det senare, rättjäkla skönt faktiskt;-) Funderar på att brygga mig lite kaffe, kanske jag får en liten energikick av det, men då måste jag ju resa mig från soffan:-P

Helgen då? Den ser grymt jäkla tråkig ut faktiskt... Jag har tvättid 7-14 på lördag morgon, blä, men det måste göras o jag fick ta vad tid som fanns. När jag är klar med det ska jag åka och städa övervåningen i huset, eller bad och sovrummet iaf. Känns ju jävligt lockande:-S Längtar till 2:a maj när vi lämnar ifrån oss nycklarna, då kan jag äntligen lägga allting bakom mig! Nästa vecka ska vi städa ut allt som ska på tippen o fara iväg med det, känns inte heller så lockande kan jag lova. Men, men,efter 2:a maj är det över!

Just idag känner jag mig knepigt melankolisk, antar att det är det trista vädret i kombination med trötthet och att jag inte alls ser fram emot lördagen. O man kan ju inte va på topp jämt, eller hur?

Saknar också just nu, saknar en massa, men det går nog över om nån dag. Vore skoj dock o veta om man är saknad tillbaka;-) Fast det är jag nog inte, inte just nu iaf:-P
O snart åker jag ner till mamman igen också! Det längtar jag till som tusan såklart, fast inte riktigt lika mycket som jag brukar. Känner inte riktigt samma behov av att fly nu, tror det påverkar väldigt mycket. Däremot längtar jag såklart efter att få träffa dom, förhoppningsvis kikar lillebror förbi nåt också:-)

Jaja, nu ska jag försöka fixa det där nedrans kaffet;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar