lördag 6 april 2013

Lördag morgon

En grå och trist morgon so far, men så är det ju april också;-) Mammans sista dag här, imorrn åker hon hem, så jag hoppas vi kan hitta på nåt skoj idag!

Har fått hyffsad ordning i lyan nu iaf, det som inte är uppackat än är sånt som jag inte har nånstans att göra av innan jag har varit till Ikea en sväng. O så har jag kläder och skor som ska rensas, så det får jag nog roa mig med imorrn. Söndagsnöjen liksom;-)
Jag behöver som sagt ett par bokhyllor, en till byrå och kanske ett vitrinskåp.

Har fått fina inflyttningspresenter också! En micro av moster och en fin taklampa till vardagsrummet plus en massa (ja, verkligen en massa) småsaker av mamma. Känner mig lite bortskämd ibland faktiskt:-)

Nu ska jag o mamman käka frulle!
Vi hörs:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar