söndag 21 april 2013

Söndag =städdag?!

Jomen det vart ju så idag! Jag måste städa, ordentligt... Har skor o kläder överallt och det ska packas in i garderoberna, jag ska röja undan de sista lådorna o M kommer o hämtar alla tomma kartonger. Jag ska städa sovrummet, dammsuga, torka och skura överallt och sen ska jag ta en promenix i det vackra vädret. Ska bli skönt att få lite mer ordning här:-)

O så får jag ju finbesök senare också:-D O det resulterar i sin tur att jag må ut på en mini-roadtrip! Det här kommer nog bli de jäkligt bra dag:-) Allt på grund av ännu ett sms som kom inatt. Att ett sms kan göra en så glad, det är ju fan nästan löjligt! Men glad blev jag o det är väl bara att luta sig tillbaka o njuta av det, eller hur?!

Nu ska jag köra igång med stora röjningen;-) Vad gör ni en vacker dag som denna?

Ja, o jag bjussar på en liten egobild också, från i fredags då vi hade tema svartvitt på jobbet ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar