söndag 28 april 2013

Ännu segare....

Ja, om jag va seg igår så är jag väl närmare graven idag;-) Fy tusan va opigg jag är:-P Hade iaf hysteriskt kul igår! Det vart ett kalas med bara brudar, o för att komma igång kördevi "jag har aldrig", farligt det där. Skratta fick vi ju iaf (o dricka en hel del också). Sen va det meningen att vi skulle gå på Nordica, o vi for dit men jag ångrade mig innan vi löst in oss o gick hem istället. Det är jag glad för idag kan jag lova!

Jag använde min fina hatt igår! Såg ut som en riktig synthare ;-) Måste använda den oftare, den är ju så söt! Bjussar på ett par ego-bilder o en bild på hur snyggt mitt kök va imorse... Tack snälla Maja för att du plockade undan i vardagsrummet:-D

Idag då? Ja, jag har en väldans massa borden som jag vet med säkerhet att jag inte orkar, så jag har häcken full när jag slutar imorrn:-S Fröken "party-prinsessa" måste nog lära sig att hon inte orkar med tvådagars längre;-) Ska iaf plocka iordning lite här hemma, o så måste jag ut o handla. Får ju tokjävlafinbesök ikväll ju:-) O jag har lovat att bju på middag så då måste jag ju fixa det;-)

Pratade massor i telefon igår också, det har liksom varit lite av höjdpunkten de senaste dagarna. Blir så glad när det ringer, o kul är det att prata också, jättekul:-)

Känner att jag mest bara svamlar just nu;-) Ska lägga mig o vila en stund o sen ta tag i dagen!
Hoppas eran helg har varit lika bra som min:-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar