tisdag 9 april 2013

Det blir sällan som man tänkt sig...

Fast det behöver ju inte nödvändigtvis vara negativt! Just i detta fall deklarerar jag mig själv undecided...

Jag mår konstigt just nu, trött som fan men kan inte sova, har ingen matlust, känner mig allmänt skum o hjärnan går på högvarv. Jag analyserar alldeles för mycket, o just nu verkar det ha kunnat bli "mitt fall". För om jag hade låtit bli att analysera och övertänka och bara gjort som jag känner så hade förmodligen allt sett annorlunda ut nu. Å andra sidan tror jag att allt händer av en anledning, if it's supposed to be, it will be.

Så jag antar att mitt bästa alternativ nu är att på punkt 1, säga det jag har på hjärtat och sen vänta och se vad som händer, och på punkt 2, bara avvakta ett tag och se vad som händer. Och nej, jag kommer inte att skriva vad punkterna berör här;-) Inte nu, kanske aldrig!

Med dessa kryptiska ord och förvirrade meningar ger jag mig för nu och tvingar i mig nå middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar