fredag 26 april 2013

Freeeedag!!!

O vilken härlig sådan! Kan nog inte vara annat än glad:-) Bästa, finaste lillebror har idag förlovat sig med sin fina M, o på hennes 25-årsdag till på köpet <3 Storasyster är såå stolt:-D

Dessutom vägde jag mig imorse, morgonvikten ligger nu på 61,5 kg, vilket innebär att jag nästan har nått mitt mål! Så fort förkylningen släpper ska jag fortsätta med träningen igen, då är jag nog framme vid målet på nolltid. Även midjemåttet är nära målet nu, riktigt härligt! O det bästa av allt är att jag faktiskt inte kämpat speciellt mycket med detta de senaste veckorna, det här liksom hänt av sig själv:-)

O sist men inte minst kommer det ett till telefonsamtal ikväll:-D Längtar redan;-) Att fördriva tiden fram till dess är dock inga problem, först jag jag ju jobba några timmar till, sen måste jag handla o sen tänkte jag kolla in senaste avsnitten på alla serier jag följer. Har ju missat ett helt gäng de senaste veckorna;-)

O nu ska jag slänga i mig lite käk innan det är dags för mer jobb! Ha en underbar fredag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar