måndag 15 april 2013

Living the good life

Jag njuter verkligen av mitt liv just nu! Efter 1,5 år av diverse tråkigheter känns det som att jag äntligen har hittat tillbaka till mig själv. Jag älskar min nya lägenhet, jag trivs på mitt jobb, jag omges av underbara människor och jag mår bra!

Jag är dålig på att skriva här nu, jag tar mig liksom inte tid;-) Det finns så mycket annat att göra ju! Jag läser knappt heller nu, samma sak där, det finns så mycket annat att göra. Jag umgås med vänner, hittar på saker, plockar i lyan och bara lever. Det känns så bra!

Jag sover fortfarande ganska dåligt, har inte vant mig vid alla ljud, men jag klarar mig rätt bra ändå. Matlusten har inte riktigt kommit tillbaka, men jag äter det jag behöver och ibland mer ;-) Det beror säkert på alla omställningar, o jag mår ju inte dåligt så vad spelar det för roll?

Jag gillar mitt liv, jag gillar att leva, och jag är otroligt nyfiken på vad framtiden ger. Jag har massor av roligheter att se fram emot, och jag gör roliga saker nästan varje dag, om det så bara är att dricka kaffe och snacka skit med en av de bästa <3 Jag är glad, och det tänker jag njuta av fullt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar