lördag 27 april 2013

Segboll...

Japp, idag är jag en segboll så det bara skriker om det! Vart ett par glas vin i trevligt sällskap igår, tydligen tycker min kropp att man behöver gå i dvala efter sånt;-) Så nu dricker jag kaffe o hoppas på att piggna till lite så jag hinner duscha innan Elsa o Sanna kommer. Ikväll blir det kalas, igen! Undrar om den här slitna gamla tanten orkar det;-) Kan ju förstås också vara så att det är den envisa förkylningen som sätter sina spår, men hallå! Vila kan man göra i graven;-)

Fick två trevliga telefonsamtal samtal igår o en massa sms, har till o med hunnit med ett telefonsamtal idag:-D Längtar som fan tills imorrn! Hoppas att jag inte är allt för bakis då bara, fast det blir nog toppen i vilket fall:-)

Skulle ha bytt däck på bilen idag, o så måste jag åka upp till huset o hämta skräp som ska på tippen. Men jag somnade o sov bort nästan hela eftermiddagen, så det vart inge av med det:-S Har visserligen till onsdag på mig med alltihop, men det vore ju som skönt att ha det gjort! Hoppas att jag kanske kan orka fixa det imorrn! Om jag åtminstone orkar byta däcken imorrn så kan jag ju köra upp till huset på måndag.

Jag har inte bytt däck själv på flera år, så det kan bli en spännande upplevelse;-) Men det löser sig alldeles säkert!

Jaja, jag må väl försöka ta mig i kragen o vakna till liv nu! Tänker ha riktigt jäkla superkul ikväll så att tiden går fort o det blir söndag kväll nån gång:-D
Happy Saturday, hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar