fredag 25 maj 2012

Underbart!

Jag vaknade visserligen med en killer headache, men det låtsas vi inte om:-)
Sitter på balkongen hos mamma, dricker kaffe o läser. Solen värmer ordentligt, kommer bli en riktigt varm dag. Fantastiskt fint, gröna träd o massor av blommor. Till och med syrenerna blommar, det doftar sommar.

Tyvärr kunde inte lillebror komma o hålla mig sällskap idag, han kunde inte ta med sig jycken. Men jag klarar mig fint ensam också! O jag får ju träffa honom ikväll, o Magda, moster, morbror o deras respektive o Ulla.

Planen idag, förutom att slappa på balkongen,  är att uträtta lite ärenden. Så om ett par timmar knatar jag bort till Sollentuna C. En ca 20 min promenix, förhoppningsvis handlar jag inte för tungt o kan gå tillbaka också.
Jag får förstås låna mammas bil om jag vill, men det verkar dumt när det är så härligt väder;-)

Jag planerar att njuta i fulla drag av denna helg! Umgås med nära o kära, vara ute o kanske till o med lyckas få lite färg!
Här är det sommar, o vem vet! Det kanske det är när jag kommer hem också:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar