tisdag 22 maj 2012

Puh!

Jag tror att jag är klar med det mesta nu... Har packat allt jag behöver till sthlms resan, inklusive minst ett onödigt plagg o annat smått. Plockat ihop allt jag kunde komma på som behövs imorrn, har säkert glömt nåt men nummerlappen o lagtröjan är med iaf;-) Har färgat barret, blev ok men håller säkert bara några dagar, o klippt o målat tånaglarna. Kan inte riktigt komma på om det är nåt mer...?
Jag har till o med plockat ihop kläderna jag ska ha på mig på torsdag, kommer ju inte hem förrän sent imorrn.

Nu ska jag fundera över vad jag kan ha glömt:-S O så måste jag byta sand i kattlådan o diska, fixa frukost till imorrn o... Visst tusan va det nåt mer? Minnet är kort...

Kort sagt så är jag iaf redo för äventyr! Håll tummarna att min kropp håller med o att det går skafferitt imorrn;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar