lördag 5 maj 2012

Grilla?

Tanken va att vi skulle grilla ikväll, men med tanke på att det helt plötsligt ligger ca 1 dm snö på backen o det bara fortsätter komma så blir det nog till att inviga vår elektriska grill inne istället.
Trist, jag vill ju ha vår.
Jag behöver vår... Och sol! Och gärna värme...
Men vädergudarna i Jämtland har tydligen inte fattat att det är maj nu.:/ de tror visst att det är oktober eller nåt:-(

Jaja, jag kan inte styra över vädret så det hjälper ingen att klaga... Tyvärr;-)
Jag får iaf "min" dator idag. Nu ska jag sätta mig o föra över allt jag vill spara från gamla burken på ett usb-minne o sen ska jag skriva lite tror jag. Eller kanske streama nån bra serie;-)
Snart blir det alltså lite bättre med inlägg på min andra blogg också, den kommer jag ju inte åt att blogga på från mobilen!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar