fredag 11 maj 2012

Som i en bubbla

Känner mig knepig idag... Har mått illa o varit yr hela dagen o är så trött att jag ser dubbelt till o från.
Känns som att jag står utanför mig själv, om ni förstår vad jag menar.
Känns nästan som att jag går omkring i en bubbla...

Blir iaf inge Sundsvall i helgen, varför har jag ingen lust att gå in på just nu. Kanske nån annan dag, kanske inte alls...

Har ett par andra saker att göra i helgen, vet inte om jag ser fram emot det eller bävar för det.
Vet inte vad som är rätt eller fel i en sån här situation, hur jag ska känna och vad jag ska tänka. Men det lär väl komma av sig själv med tiden.

Som jag saknar min mamma just nu! Längtar så till den 24:e när jag äntligen ska åka ner igen.
Tur det finns saker att se fram emot...

2 kommentarer:

  1. Know the feeling babe, men det är som du säger, man får ha något att se fram mot så brukar det kunna kännas outhärdligt iaf :-)

    SvaraRadera
  2. Vad är det för val du velar emellan.förstår du kanske inte vill skriva det eftersom du inte nämner det.Men man undrar.
    Jag ringde syon hon hade fullt upp och skuller ringa tillbax MEN det gjorde hon inte.Nummret Är sparat=)

    SvaraRadera