lördag 12 maj 2012

Change of plans

Ställde in dagens planer så du vet jag inte riktigt vad jag ska göra...
Ja, Elsa ska komma hit en sväng, men mer än så vet jag inte.

Om det hade varit bättre väder blåser kallt som tusan, hade det varit läge att vårstäda lite ute på tomten. Men så blir det inte!
Skulle behöva byta däck på bilen också, har fortfarande vinterdäcken på:-S Använder knappt bilen nu men det kan ju ändå va bra att ha rätt däck på om jag vill åka nånstans;-)

Vill inte bara sitta hemma, samtidigt har jag ingen ork att hitta på nåt...
Sov nästan 10 timmar inatt, men det känns som att jag skulle ha kunnat sova hela helgen. Är så mentalt utmattad just nu. Vad gör man åt det? Jag har iaf ingen aning.
Jag bara gör som jag brukar, jag härdar ut o biter ihop.

2 kommentarer:

  1. Hörrö Kex, skulle du inte riva badrum i helgen:)

    SvaraRadera
  2. Det blev inte så:-P Har spenderat mest hela helgen med en killer headache:-(

    SvaraRadera