måndag 14 maj 2012

Se där ja!

Jag vart visst ledig på fredag i alla fall!
Bytte ju bort klämdagen mot fredagen därpå för att jag ska till mamma då. Men nu visade det sig att jag i så fall skulle bli ensam på jobbet på fredag, o det lät inte så väldans lockande så jag tog semester:-)
Ärligt talat vill jag helst inte vara ensam på jobbet... Sitter på tredje våningen så det är lite creepy. Dessutom har vi vårt lilla husspöke som lyckats skrämma slag på mig flera ggr i det förflutna. Även om spöket inte menar nåt illa har jag ingen lust att va ensam med honom.
Lägg till på det den elaka häxspegeln o cirkeln är komplett!
Carro vill inte sitta ensam på kontoret o bli mobbad av spöken o häxor i speglar:-P Semester it is!

Utöver detta i slutändan rätt trevliga beslut har jag FORTFARANDE huvudvärk... Irriterande? Det kan ni ge er på! Om man kunde amputera bort skallen skulle jag lätt ha gjort det, men det skulle se rätt dumt ut så jag låter bli.
Tänk, min knubbiga korta kropp utan sitt söta ansikte o balla korta frisyr. Ingen höjdare, eller hur? ;-)

Vikten då? Jag har faktiskt inte vägt mig. Jag vill inte! Jag är så rädd att vikten fortfarande är oförändrad, jag skulle bli så ledsen av att se det. Så vågen står övergiven för stunden!
Midjemåttet är jag rätt säker på att det äntligen börjar minska nu. Det känns ju på kläder och dessutom syns det. Men jag tänker inte kolla det heller;-) Jag väntar en vecka till och hoppas på roliga resultat då istället:-)

Kampen fortsätter dock, både mot mitt inre revolt och min knubbiga lilla kropp. Jag ska vinna, jag bara ska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar