söndag 13 maj 2012

Tolkning

Ni får ärligt talat tolka mina inlägg hur ni vill, men när ni gör det ha då i åtanke att ni faktiskt kan ha fel.
Att ni kan ha missuppfattat eller helt enkelt har dragit felaktiga slutsatser som ni inte har någon grund för.

Med det sagt (skrivet, whatever) så tänker jag inte gå in på vad det är jag har beslutsångest över. Helst enkelt av den simpla anledning att ingen annan än jag och eventuellt berörda har något med det att göra.
Alla människor går igenom svåra perioder någon gång i sitt liv, alla måste någon gång ta beslut som kan vara mer eller mindre avgörande för deras framtid.

När jag vet själv hur jag väljer att göra kommer jag garanterat att skriva om det, men inte innan. Varför skulle jag göra det? Vad det än är, så är det min sak att avgöra, mitt val, mitt liv.
Jag har väldigt mycket saker att fundera över nu, jag fyller 30 i år, jag måste bestämma vad jag vill ha ut av mitt liv.

Jag hoppas bara att folk kan försöka låta bli att spekulera i mitt liv och sköta sina egna. Inte prata om saker de inte vet nåt om eller tro att de förstår precis vad det handlar om. För jag lovar, ni har ingen aning!

2 kommentarer:

  1. Jag tror min tolkning stämmer till 150% , eller vad tror du ?
    Speciellt dom höga klackarna ;)
    Ser framemot kramen den 23:e, svettiga o fina. :) / Susanne

    SvaraRadera
  2. Haha, nja kanske inte riktigt... Att springa i höga klackar är så svårt;-)
    Det gör jag med:-)

    SvaraRadera