tisdag 29 maj 2012

Hipp hipp hurra!

Idag fyller min kära make 25<3

Jag har fixat hans favoriträtt, makaronpudding, så att maten står på bordet när födelsedagsbarnet kommer hem.
Har även ställt fram hans paket från mig och från mamma o Stefan, hämtat ut en liten tårta, hans favorit helga, och nu sitter jag mest o väntar på att han ska komma hem.
Tänkte köpa en Cola till honom också, men det glömde jag;-)

Senare ikväll kommer Maja o Elsa, men jag vet inte om det kommer nån mer. Eftersom han slutar så sent den här veckan (18) så tyckte han det va bättre att fira honom på lördag, så då blir det smörgåstårta på dagen! O så måste man ju kolla in köpmanna också:-)

Hämtade ut lite nya böcker från Adlibris idag också, så nu är jag laddad inför sommaren:-D Idag kom det fyra, o så har jag tre som ligger i bokhyllan plus att jag lånade två av lillebror när jag va i sthlm.
Serien jag lånade av lillebror (lånade 2 av totalt 6) är en annan typ av fantasy än jag brukar läsa. Kul att testa nåt nytt! O än så länge verkar den bra, även om jag gillar mina urban fantasyböcker mer;-)

Jaja, nu ska jag ställa fram maten!
Kanske uppdaterar mer sen, annars hörs vi imorrn;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar