tisdag 15 maj 2012

Att motstå frestelsen!

Det är faktiskt inte så svårt längre:-D
Idag fick min kollega en tårta av en nöjd kund, denna tårta parkerades i köket så att alla kunde ta varsin bit.
Det va nån slags banantårta, såg ungefär hur god ut som helst!
Men jag stod emot frestelsen, kan inte låta bli att vara lite stolt över mig själv:-)

Imorse vägde jag mig o kollade midjemåttet. Läs o häpna! Det syns äntligen resultat. Jag har gått ner 2 kg dag minskat midjemått med 2 cm på strax över en vecka.
Kanske kan jag klara att nå mitt delmål till sista maj trots allt:-)

Har varit hos kuratorn idag också.
Det gick fint som alltid, hon är ju så bra. Fick en massa snälla komplimanger, hon tycker att jag är klok och att jag hanterat allt väldigt bra. Så vi har inte bokat nån ny tid, jag får ringa om det behövs men både hon o jag tror att jag klarar mig själv nu.

Så på det stora hela har jag haft en bra dag!
Nu ska jag läsa en stund, sen blir det ett Zumba pass o lite yoga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar