torsdag 24 maj 2012

Flax, flax:-D

Wihoo! Nu sitter jag på flygplatsen o väntar på att få gå ombord på planet. Jag är lite tidig, men vad gör det? Om ca 35 min åker jag mot sthlm!
Jag har längtat efter den här dagen i en månad, nu är det äntligen dags :-)

Min söta man bjöd på thaimat till middag på vägen hit, så jag är lagom mätt o väldigt nöjd. Vackert väder är det också, alldeles underbart faktiskt.

Är dock en aning mör efter gårdagen fortfarande, har haft så ont i nacken och skuldrorna att det slutade med att jag tog en Pamol tillsammans med en Tramadol.
Gick en lugn promenad på friskvården i hopp om att mjuka upp kroppen lite, men det gick inge vidare. Vart snigeltakt;-) Men bättre det än inget alls!

Det är inte mycket som kan få mig på dåligt humör nu! Sol, värme, snart hos mamma, imorrn träffa flera av mina underbara, livet är finfint:-D

Skriver kanske några rader imorrn, från en rolig balkong i Sollentuna.
Ha det underbart i solen, mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar