söndag 20 maj 2012

Kort vecka

Jaha, imorrn va det dags att börja jobba igen då! Men jag ska inte klaga, det blir ännu en kort vecka för lilla mig:-)
Full måndag o tisdag, halv onsdag för då ska ju Team Hotpants Spongebabe till Sundsvall o kuta (eller i mitt fall, knata lite fortare) vårruset. Full torsdag o sen på kvällen bär det av till sthlm o min älskade familj:-)

Ska bli kul att fara på vårruset igen! Även om min kropp inte gillar att springa:-P Jag tycker inte att det är ex skam att knata så fort man kan i 5 km heller. Sen är det så mycket runt omkring, det är verkligen roligt!
Vi blir ett lag från visitkort som åker i år, alltså 6 pers, o vi tar firmabussen ner. Blir nog ännu roligare i år när alla åker tillsammans, än förra året när vi va fler o delade upp oss i flera bilar.

Men veckans höjdpunkt är ju så klart att få åka ner till mamma igen:-) Säger sig själv, eller hur?!
Kommer från till Arlanda runt 20:30 på torsdag kväll så då blir det bara till att mysa med mamma o Stefan.
På fredag ska det firas! Då blir det 55 års kalas i kombination med examensfest för mamma som blir klart specialpedagog.
Det ska verkligen bli jätteroligt:-)

Nu ska jag se klart The Walking Dead ( ja, jag har en förkärlek till vampyrer, varulvar, zombies o häxor) sen ska jag börja packa lite inför både onsdagen o torsdagen. Har så mycket jag ska hinna med måndag o tisdag att det är bäst att göra klart allt jag kan sedan idag.
Kanske blir lite klent med bloggande i veckan också, men det lär ni ju märka själva;-)

Ha en skön söndagkväll!

1 kommentar: