torsdag 20 februari 2014

TBT

Torsdag igen, nu går tiden sådär fort igen ;-)
O torsdag innebär ju såklart throwback Thursday! Veckans bilder är, som vanligt, inte så himla gamla, men de känns passande just idag! Drinken är en Frozen Strawberry Daquiri som slank ner på båten till Tallinn (121230) o den andra bilden gestaltar en liten fältharebebis som mamma hittade på landet när jag va där i maj förra året.

Varför just dessa bilder? Jo, för att imorrn ska jag fara till Sundsvall o där ska jag bo på hotell med mamma hela långa helgen :-D Så harungen är för att det är ett minne från när jag varit hos mamma och drinken symboliserar trevliga resor, vilket jag ser mycket från emot just denna helg!

Gissar att jag inte kommer att blogga nåt på ett par dagar nu så jag passar på att önska er en riktigt trevlig helg sedan idag! Have a good one :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar