onsdag 19 februari 2014

Mitt i veckan

O vilken härlig dag det har varit! Fint väder igen, sol o blå himmel, det är min melodi det ;-)
Hade visserligen en grym huvudvärk första halvan av dagen, men den släppte efter lunch.

Fick massor gjort på jobbet idag, allt flöt på som det skulle för en gångs skull. O som grädde på moset tyckte chefen att vi skulle inviga det nyrenoverade fiket på Ica så vi fick en härlig extra rast med gott fika. Mycket trevligt :-)

Är fortfarande väldigt trött efter alla jäkla virus o magen kommer det ta ett tag att få ordning på, men ikväll har jag iaf orkat köra ett riktigt träningspass för första gången på två veckor, grymt skönt! Har småplockat lite här också men nu är orken slut så nu sitter jag i soffan o kollar ikapp lite av The Walking Dead, har missat typ 7 avsnitt...

Imorrn är det torsdag (duh) o då är min fina D ledig på kvällen så då ska jag umgås lite med honom, packa o förbereda inför avresan på fredag o rasta dammsugaren en sväng. Tänk, jobbar bara till 13 på fredag, hem o kasta i mig nå krubb o sen, ca 3 timmar senare, får jag krama om mamma igen :-) O dessutom får jag ha henne för mig själv hela helgen!
Precis vad jag behöver just nu, en liten tripp härifrån o lite egentid med mamma <3 O alldeles lagom med en helg också, hinner få lite lagom hemlängtan o sakna D men det blir inte överväldigande. Perfekt helt enkelt!

Förresten, jag vill fortfarande gärna ha tips på vad jag kan göra för att förbättra ditt immunförsvar lite, kommentera gärna om ni har några bra knep :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar