söndag 16 februari 2014

Skum

Känner mig skum idag, huvudvärken är kvar men nu tror jag att den börjar ge sig efter en alvedon, en massa vatten o en liten skvätt kaffe med massor av gräddmjölk i (kaffe är ju inte jättebra vid magkatarr, så jag försöker undvika det). Magen gör ont, precis hela mittsektionen av mig gör ont, men jag kan iaf äta!

Gick o la mig runt 23 igår, läste en stund o sen somnade jag o sov som en stock till 10, urskönt! Önskar dock att jag hade mer energi, det är så mycket jag skulle vilja göra men jag känner mig slut o svag, varje gång jag försöker göra nåt blir jag bara yr.

Gnäll, gnäll ;-) Men det blir så ibland! Jag är så grymt less på att vara klen på olika sätt, jag vill bara leva o vara glad! Jag vill orka hålla ordning här hemma, jag vill orka träna o jag vill orka göra saker. Men det gör jag inte...

Jaja, runt 17 ska jag köra till Hoting, hämta D o hälsa på hans föräldrar! Det ska bli trevligt, jag gillar dem o trivs bra där, o det ska bli skönt att komma ut en stund o träffa lite folk :-)
Den här kommande veckan måste jag vara försiktig med vad jag stoppar i mig o noga med att äta ofta o lite så jag inte blir sämre, förhoppningsvis hjälper medicinen fort så att jag även orkar komma igång med träningen igen. Just nu känns det som att varje gång jag kommer in i träningen o motionen så blir jag sjuk, men jag tänker inte ge upp! Jag är övertygad om att fysiska aktivitet kommer att hjälpa i längden så det är bara att kämpa på :-)

O på fredag ska jag ju köra till Sundsvall o möta upp mamma för en helg där med henne, det ska bli så himla kul!

Nu ska jag ge mig fan på att bli frisk o må bra o sluta gnälla ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar