fredag 7 februari 2014

Andras perspektiv

Återkommande ämne i min blogg ;-)
Jag är o har alltid varit väldigt fascinerad och intresserad av det där med hur olika människor uppfattar både varandra och olika saker/händelser o nu behöver jag er hjälp!
Jag skulle så himla gärna vilja se mig själv ur andras perspektiv, både hur andra tycker att jag ser ut och, framförallt, hur jag uppfattas som person!

Så, snälla läsare, do me a favour! Offra ett par minuter av er tid och skriv en kommentar om hur Ni uppfattar mig :-) Jag vill veta både positiva och negativa uppfattningar och gärna både från de som känner mig, från er som är ytliga bekanta och totala främlingar!

Jag är otroligt nyfiken på era svar och lovar att ta till mig både kritik och eventuella komplimanger, så länge det är konstruktivt ;-)

Kommentera järnet nu ;-) O ha en grymt trevlig helg sen också!

2 kommentarer:

  1. Utsidan - snygging :) Insidan - bryr dig om andra, tror på andra, tror på det goda, släktkär, tänker att du borde tro mer på dig själv och lita på dig själv....kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för en väldigt gullig kommentar & för att du tog dig tid att skriva :-) Kram

      Radera