lördag 1 februari 2014

Omotiverad

Japp, det är en sån dag idag... Ingen lust eller ork till nånting :-P Har legat i soffan o spelat död nästan hela dagen, kollat på hjärndöda serier, gosat med katter, umgåtts med D o bara varit. Känner mig trött o less, orkeslös o omotiverad, har ont i mest hela kroppen o samtidigt känner jag mig rastlös o uttråkad. Lejsamt att inte orka nåt när man är ledig! Men det går nog över snart.

Äntligen är januari över, vi går mot ljusare tider! Februari kan också va en trist månad men den går så fort att det inte gör nåt. Om tre veckor ska jag dessutom göra nåt jättekul så jag har ju nåt att se fram emot!
Jag är rätt säker på att min nuvarande håglöshet beror på att det är så mycket på jobbet faktiskt, o då vet jag ju med säkerhet att det snart är över!

O nu, vad ska jag hitta på nu? Det är bara skit på tv, D använder datorn o jag har ingen film jag känner för att se... Tar nog o läser lite, det brukar ju funka!

Vad gör ni ikväll då? Kollar Mello?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar