tisdag 25 februari 2014

Minifot

Jag skulle behöva ett par nya dojjor, ett par lite snyggare men vettiga vardagskängor. Kollade lite i Sundsvall men eftersom jag inte fått lön än letade jag inte så seriöst. Så idag efter jobbet tänkte jag att det va läge att kolla in skoaffären här på byn!
Sagt o gjort, jag svängde förbi där när jag gick hem o de hade jättemycket snyggt, som vanligt. Det är bara ett problem, jag har för små fötter!

Rean hade ingenting i min smak i mindre storlek än 38 o nåt till ordinarie pris fanns inte :-( Jag har 35-36 i skor o det är faktiskt ett problem! Det finns inte så mycket snygga o bra skor för mig... Jag får väl leta på barnavdelningen istället!
Synd dock när man verkligen bestämt sig för att kosta på sig nåt ordentligt o så finns det inte.

Jag kan ju förstås kolla på nätet, men det är så svårt när man inte vet hur de är. Jag har både känsliga fötter o ledproblem som gör att jag måste vara noga med vad jag stoppar baktassarna i o det är ju lite svårt att se på en bild på datorn om det är vettigt eller inte. Men, men, jag funderar på att kika runt lite iaf! Brandos tex har ju en del märken man är bekant med o vet är bra, vi får väl se hur det blir.

Jag trivs bra här i Jämtlands skogar, men visst finns det vissa nackdelar med att bo på vischan ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar