torsdag 6 februari 2014

TBT

Jag hakar väl på trenden med throwback Thursday jag med, kanske inte kommer att komma ihåg det varje vecka men nån gång ibland iaf. För lite kul är det ju ändå med gamla bilder, eller hur?!

De två bilder jag bjuder på idag är visserligen inte jättegamla men de är ändå lite kul tycker jag. Den ena är tagen 2012-12-29, i hytten som jag, lillebror & M bodde i på Tallinnbåten, jag provar lillebrors keps o den passar verkligen inte mig ;-)
Den andra är tagen dagen efter, i Tallinn, o den tycker jag av nån anledning är superkul! Jag ser inte alls ut som mig själv, men det finns vissa likheter med Miss Piggy ;-)

Den resan va jätterolig, jag hoppas det blir mer sånt framöver o då tillsammans med D också :-)
Vi hade kul på båten, trevligt i Tallinn o va lagom trötta när vi kom hem till dem på Värmdö på nyårsafton.

Ja, det va väl allt jag hade idag tror jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar