torsdag 13 februari 2014

TBT

Vi fortsätter väl med throwback Thursday va? Bjussar idag på två, enligt mig, fina bilder från 2012. En från den vackra skogen som omger större delen av Mörrumsån i Blekinge där jag är född! Precis som bilderna jag bjöd på förra veckan så är detta ett semesterminne jag delar med lillebror o M. Vi körde tillsammans ner till Skåne för att hälsa på pappa o på vägen hem stannade vi på hotell i Mörrum en natt, visade M vart vi kommer ifrån o återupplevde lite barndomsminnen. Superkul :-) Jag hoppas att jag o D kan göra nåt liknande framöver, vore kul att visa honom vart jag är uppvuxen!

Den andra bilden är från Prag, en vacker katedral på andra sidan Karlsbron från 1500-talet om jag minns rätt. Jag fick en weekend i Prag av min kära mor i 30-årspresent o att få dela den helgen med henne är ett av mina bästa minnen! Vi hade en helt otrolig helg i en helt fantastisk stad :-)

O givetvis hamnar bilderna som vanligt i motsatt ordning, det får vi leva med ;-)

Nog om det! Det vart lite ändrade planer för mig imorgon! Min älskade D bestämde sig för att han till vara hemma med mig på alla hjärtans dag, så han åker inte förrän på lördag :-D Japp, det gjorde mig väldigt glad o faktiskt lite rörd, det är ju jättekul att han prioriterar att vara med mig på vår första alla hjärtans dag tillsammans <3 Jag vill att han ska välja själv o göra det han mår bäst av, så det känns såklart ännu bättre att han väljer mig då :-)

Jaja, nog om det! Ha en skön torsdag kväll hörni :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar