torsdag 27 februari 2014

Kämpar i motvind

Ja, just nu känns det så, som att vad jag är gör blir det inge bra. Ställde mig på vågen imorse i hopp om att efter flera veckors skötsamhet ha gått ner nåt litet gram iaf, men nej, jag har gått UPP 2 kg :-( Jag blir faktiskt lite ledsen, o lite bitter...
Varför går jag inte ner o varför minskar inte mitt midjemått när jag både äter bra o tränar?!

Ok, så jag får väl lägga i en högre växel då! Inga sötsaker eller andra onyttigheter alls från o med nu, öka på träningen och ja, vad mer kan jag göra? Har ni några bra tips? För jag mår inte bra av att väga för mycket, min kropp orkar inte bära på några extrakilon, min hälsa blir bara sämre och jag vantrivs med mig själv. Så vill jag inte ha det, det är inte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar