torsdag 30 maj 2013

Underbara sommar!

Det är så underbart ute nu! Varmt, soligt, grönt o det doftar sommar:-) Hoppas att det hålleri sig, länge, länge!! Jag älskar verkligen sommar :-)

Har just varit ute på en riktigt härlig friskvårdspromenix, kan lova att det kändes tungt att gå in igen. Tror faktiskt att jag kan ha fått en gnutta färg idag också, men jag vågar inte hoppas på för mycket ;-) Jag brukar inte få så mycket färg, men lite ljusbrun har jag lyckats bli ett par ggr. Allt är bättre än grisrosa eller tomatröd ;-)

Träningsvärk från h-vetet infann sig snällt under dagen igår, o det är ännu värre idag. Min lilla intervalltur rotade fram muskler jag inte visste att jag hade, haha. O tur är väl det! Det ska kännas att man gjort nåt nyttigt ju:-)
Ikväll ska jag ut o kuta lite igen, o den här gången får jag sällis av fina D också. Kan bli spännande, jag lär ju snubbla o stuka foten eller trassla in mig i nåt som en vilsen firre i havet eller nåt annat skoj, jag är bra på att göra bort mig;-) Jag är iaf säker på att han fixar det bättre än mig, men det tror han inte själv. Kul lär det ju bli i vilket fall, för allt är kul när vi gör nåt tillsammans :-)

Funderar en massa över min semester också! Vet som inte riktigt hur jag vill/ska göra med allt... Jag känner inte riktigt för att åka bort i sommar, samtidigt vill jag ner o träffa alla. Nån tur söderut lär det såklart bli, men när, var o hur är en annan fråga. Mamma o S ska renovera kök på landet hela semestern o lillebrors semester matchar inte min, ska kolla med honom hur han jobbar så kan jag kanske planera in att åka ner när han är ledig ett par dagar. Vi får väl se hur det blir, min planeringsnerv ligger mer eller mindre i dvala just nu;-)

En sak är iaf säker! Jag trivs verkligen här, med allt! Mitt liv, mitt hem, o kanske för första gången någonsin, med mig själv. Jag trodde att jag ville flytta härifrån, men nu känns det inte alls så längre... Oavsett vad som händer i framtiden så är jag säker på att jag det senaste året har nått en vändpunkt, jag va på botten o kämpade mig upp hela vägen till toppen. Jag trivs, jag mår bra o jag njuter av livet!
Try it, vettja :-D

1 kommentar: