lördag 4 maj 2013

Tokigt mysigt

Igår vart det fredagsmys deluxe:-) Vi letade upp ett skitmysigt ställe mitt ute i ingenstans o traskade en bra bit i skogen för att fika lite, koka kaffe på elden o bara mysa. Inte dumt alls! O visst ser det mysigt ut?

I torsdags kväll vart det också äventyr i skogen, vi för till Skansen Alanäs o kikade på efterlämningarna från andra världskriget:-) Det vart en rejäl skogspromenix o en jäkla massa klättrande, men tokigt mysigt o väldans kul. Glömde ta nå kort där dock så vi kanske må fara tillbaka dit nån annan gång;-)

Just nu njuter jag verkligen av livet! Vilken otroligt härlig känsla det är, try it vettja ;-)

Idag är en rätt tråkigt dag, hade tvättis i förmiddags, diskade o plockade lite (efter frullemys då förstås). Sen fick jag ett välkommet avbrott från allt jag måste göra hemma, kaffe med bästa E o sen följde jag med henne hem ett par timmar o va i vägen när hon packade inför hennes annalkande flytt. Nu är jag hemma igen, vattnade blommorna o sen fastnade jag i soffan:-P Måste plocka iordning, dammsuga, skura badrummet, laga nån mat av nå slag o färga håret o ta hand om mig själv lite.... Men det hinns, ingen dör av att jag slappar i soffan en stund till;-)

O imorrn måste jag verkligen byta däck på bilen! På onsdag ska jag köra ner till mamma, då är det inte ok att ha vinterdäcken kvar;-)

Vad gör ni en helg som denna?




2 kommentarer: