fredag 31 maj 2013

Sommar, sommar, sommar!

Det är verkligen sommar här nu :-) Bäst man passar på att njuta så länge det varar, med min tur så håller det nån vecka till o sen blir det höst ;-)

Igår passade iaf jag o finaste på att utnyttja den vackra sommarkvällen, picknick åtföljd av årets första dopp! Jag rekommenderar inte att båda i vattudalen än, det va minst sagt svinkallt o jag är mest bara glad att jag har känsel i tårna idag;-) Men en grymt härlig, mysig o rolig kväll vart det iaf!

Nu jobbar min fina ändå tills vi ska fara ut på äventyr nästa helg. Trist såklart, men vi hinner ju träffas lite iaf! O jag kan behöva tiden på kvällarna till att göra lite nytta hemma, träna, kanske träffa nå andra vänner, umgås med mina små husdjur o sånt ni vet ;-)
Som just nu, sitter i soffan o gosar med Nisse o hoppas på att energi till resten av alla borden ska dyka upp!

Vet inte vad det blir ikväll, slappa stund först o sen kanske ett träningspass kanske? Oavsett vad så njuter jag av att det är fredag, o sommar :-D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar