söndag 19 maj 2013

Sunday morning

Solen lyser, fåglarna kvittrar, det är varmt, det är sommar:-) Har (något försenad) varit ner o startat ett par maskiner tvätt o nu ligger jag i sängen, klappar på Nisse o lyssnar på finaste som sover sött. Det kunde verkligen ha varit sämre;-)

Igår drog vi en dagstripp till Sundsvall, hur kul som helst! Vi vart lite sena så vi hann inte med mycket mer än Ikea o en snabb vända i Birsta City, o en väldans massa mat o fika;-) Men det gjorde absolut ingenting, det vart verkligen en toppendag! O allt jag skulle ha på Ikea fanns, så idag ska jag försöka hitta motivation att städa, bygga ihop möbler o ställa iordning här hemma. Den motivationen kan dock ha gömt sig långt inne, man vill ju vara ute sådana här dagar!

Tänk att man kan ha så otroligt roligt med en människa, även om man bara gör de mest rutinmässiga saker! Det fascinerar mig hur bra jag trivs med honom, hur lättsamt allt är, hur jag kan vara mig själv så lätt o hur allt liksom bara är, inga konstigheter, bara vi... Det fascinerar mig att även vänskapen mellan oss är så stark o liksom självklar. Lyckan är total! Rädslan försvinner sakta men säkert för varje dag, medan hoppet stadigt växer. Är det inte precis så det ska vara?

Nä, nu ska jag tassa ner i tvättstugan, sen ska jag fixa lite kaffe till världens finaste människa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar