tisdag 7 maj 2013

Kaos

Det är kaos i min skalle just nu! Jag är trött som ett as (o proppmätt efter en konsumsallad), förvirrad och förmodligen en aning manisk:-P Jag måste städa, jag måste packa, jag får inte glömma att hämta bilen imorrn innan jag går till jobbet o jag måste kolla så att jag har kattvakt:-S Framförhållning, vad är det?

Jag åker ju för tusan till mamma imorrn (eller ja, jag kör, men whatever)! Hur kan man missa en sån sak?! Varför dammsög jag inte igår? Vore det så svårt att diska efter middagen? O det gör ju inte saken bättre att jag ligger som en död sill i soffan just nu:-P Well, jag hinner, jag har ju hela kvällen på mig;-)

Tog en härlig, men kort, promenix i kvällssolen i hopp om att då lite extra energi, men 30 min sol räckte tydligen inte så jag får nog dra på lite kaffe! Visst, jag kan skippa att städa, men det är så skönt att komma hem till en ren lägenhet! O packa går ju rätt fort när man väl sätter igång. Lägger in påminnelser i mobilen på allt jag inte får glömma att göra imorrn bitti o sen kan jag nog andas lugnt;-)

Det känns konstigt att inte vara klar redan, att inte sitta som ha nålar o vänta på att det ska bli dags att köra. Känns konstigt att vilja stanna hemma... Jag längtar efter att få träffa alla, men jag har egentligen ingen lust att åka nånstans. Friskhetstecken säger vissa, väldit ovant säger jag;-) Men det är lite skönt också, att äntligen få känna hur det känns när hemma är bäst!

Får förstås lite finbesök ikväll också. Det ser jag lika mycket fram emot som alla andra dagar:-)

Nähä, kaffe va det va? Bäst att sätta fart då;-) Får se om jag skriver nåt när jag är hos mamma, annars kikar jag in o kladdar ner några rader vid tillfälle efter hemkomst;-) Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar