måndag 13 maj 2013

Home sweet home

Ja, nu är jag tillbaka på hemmaplan o veckans första arbetsdag är avklarad! Kom hem strax över 16 igår. Skönt att ta hemma, men tröttheten dröjer sig kvar:-/ Har just sovit en stund i soffan...

Trots hemlängtan har jag haft en skön helg o det är alltid lika mysigt att umgås med mamma o de andra!
Jag hoppade dock över Ikea igår, jag ville bara hem! Så på lördag blir det roadtrip med finaste till Sundsvall för shopping på Ikea o Birsta med omnejd, gissa om jag längtar;-)

O nu ligger jag här i min soffa med en liten Nessie-kisse på magen som spinner som en tok o försöker hitta en gnutta energi för att ta rätt på middagsresterna, diska o fixa lite annat smått o gott som borde göras idag! Kanske skulle man ha kokat sig en kopp kaffe o sen tagit sig en promenix? Ja, vi får väl se vad kvällen har att erbjuda, det enda jag vet med säkerhet är att jag inte kommer att spendera hela kvällen ensam :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar