fredag 10 maj 2013

Fredagkväll på landet

Sitter i en skön fåtölj bredvid kaminen o avnjuter en kopp te, slökollar på Let's Dance med mamman o S o bara vilar. Haft skallebank mest hela dagen, inge skoj alls:-/ Sov länge idag också, så förmodligen är det min kropp som talar om för mig att jag behöver vila lite ibland, koppla av o sova ut o sånt;-)

Har iaf gått en promenix med mamman på strax över en timme, väldigt skönt! Sen satt vi ute i solen o vilade i nån timme så lilla jag har faktiskt lyckats få en anstymmelse till färg, eller ja, jag har fått ett gäng nya fräknar och blivit en vag aning grisrosa här o var;-) Ca 20 grader o växlande molnighet o lite blåsigt idag, men väldigt behagligt:-)

Njuter såklart av att vara här, skönt att va hos mamma som alltid, men jag längtar verkligen till på söndag också! Att få komma hem till min fina lägenhet, kramas med katterna o framförallt kramas med den jag saknar o längtar efter mest just nu...
Men jag är glad att jag åkte! Att få umgås med mamma, komma hemifrån o slappna av känns väl behövligt nu. O imorrn kommer bästaste sämsta lillebror, finaste M o jycken:-D Så morgondagen kommer att rusa förbi fort o vips är det söndag, jag ska på Ikea o jag får komma hem igen till allt underbart som väntar där!

På måndag må jag ta nytt körkortsfoto o skicka in papper för att få nytt kort, de papperna kom visst idag. Sen må jag ju kolla upp vilka jag måste anmäla namnändringen till på egen hand... Känns faktisk skönt att namnändringen gick så fort! Känns som att jag är mig själv igen på nåt sätt.... Det va ett bra beslut trots allt:-)

Vad har ni för er en helg som denna då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar