måndag 6 maj 2013

It's official!

Nu har namnbytet gått igenom och jag har återigen det efternamn jag hade som ogift! O fort som tusan gick det, skickade in papperna förra måndagen eller tisdagen, alltså tog det inte ens en vecka. Smidigt!

Så nu återstår att fixa nytt körkort, pass, bankkort o meddela alla som måste meddelas att jag har bytt namn. Kommer säkert glömma nåt, men då lär det ju märkas rätt fort ;-)

På onsdag bär det av ner till mamma! Längtar lite nu faktiskt, men det är väldigt tudelat, jag vill inte riktigt åka bort. I vilket fall som helst så ska det bli jättekul att träffa dem igen! Jag är rätt hemmakär just nu, jag trivs ju så himla bra med allt. Fast det kan va bra att komma bort en sväng ändå!
Har inte bytt däck på bilen än heller, slarver, men det ska jag få hjälp med imorrn så det är lugnt;-)

Oh, det är varmt idag! Man kan va ute i bara en långärmad tröja o det är nästan för varmt, vilken lycka! Snart är det sommar igen, o jag längtar massor för jag tänker göra en jättemassa skojiga saker med en jättemassa braiga människor:-D

Sist men inte minst: Va tråkigt att ni inte kommenterar mina inlägg! Speciellt de inlägg där jag ber om era åsikter, jag vet ju att ni läser ;-) Så kom igen nu, va inte fega,  kommentera lite;-)

2 kommentarer:

  1. Härligt att "höra" att du trivs!
    Stor kram Kim

    SvaraRadera
  2. Tack Kim, det är de väldigt härlig känsla:-) Hoppas allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera