lördag 11 maj 2013

Tick tack

Räknar minuterna tills lillebror o M dyker upp här nu, o ja, det rör sig om minuter, inom 20 min borde de va här:-) Så jag har en kul dag framför mig! Retas med lillebror,grilla korv, leka med jycken, lära mig skjuta pangpang (ska få låna ett airsoft-vapen av bror), snacka skit med M o bara allmänt njuta av deras sällskap!

Kaffet puttrar i perkulatorn, klart om ca 7 minuter, fåglarna kvittrar, jag har duschat o gjort mig iordning, jag är redo;-) Saknar förstås finaste, som fasen faktiskt, men idag har vi ju kul saker att fördriva dagen med båda två, så det ska nog gå fint ändå:-)

O imorrn bär det av hemåt igen! Ska in på Ikea en sväng o handla lite bra saker till lägenheten på vägen, men jag räknar med att va hemma senast 18. Med lite tur kanske det blir ännu tidigare! Känns trist att spendera hela dagen i bilen dock, tycker inte att det är lika kul att köra hela vägen själv längre, kanske för att man gjort det så många ggr:-/ Dessutom har jag glömt favoritskivorna hemma o glömt fixa en ny inför denna resa så jag har ingen kul musik att lyssna på. Tur man har många att tortera över telefon, hihi.

Ooooh! Nu kommer det en bil!!!! See ya:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar