tisdag 5 juni 2012

Woopsie;-)

Klickade runt lite på nätet o råkade visst beställa lite nya sommarkläder, hoppsan, hihi.
Vart två enarmade toppar, en svart och en rosa, har en apelsingul sen tidigare. O så två korta kjolar, en svart i bomull o en jätteljus i jeans.
Blir snyggt med cykelbyxorna från gina tricot eller trekvarts leggings:-)

Kände att jag vill ha lite fina kläder till semestern! Tyckte att jag köpte jättemånga fina sommarklänningar förra sommaren, men nu när det närmar sig sommar inser jag att jag knappt har några sommarkläder alls.
Dessutom va det rea, fick alltihop för strax under 400:- inkl frakt och expeditionsavgift!

Sen kom jag på att jag knappt har några skor heller! Eller jo, jag har massor av skor, men det är mest väldigt opraktiska högklackade snyggingar. O vanliga gympadojor såklart... Vore skoj att ha nåt fint o somrigt som man faktiskt kan gå i! Men det får bli ett senare projekt... Kanske jag hittar nåt i sthlm eller Skåne på semestern!

Ska förresten försöka rensa lite och sälja bort lite skor! Har jättemycket snyggt som jag knappt eller aldrig använt, snacka om slöseri... Vem vet, kanske finns det någon annan som vill ta över dem för en billig slant!

Nu blir det ett avsnitt till av Game of Thrones, sen tänker jag sova;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar