lördag 30 juni 2012

Klart!

Nu är vardagsrummet klart! Tapetserade det sista i torsdags kväll, o idag har jag skurat ordentligt så vi kan ställa tillbaka alla grejer. Så skönt! O det blev riktigt fint:-)

Igår hade vi sommarfest på jobbet! Jag och min kollega Maria (MP3) anordnade det hela, o det blev kanon:-)
Vi pyntade kontoret med ballonger och serpentiner,dukade i somriga färger och fina rosor.
Till middag blev det grillplanka med potatissallad från Icas catering, riktigt gott!
Vi körde en kort tipspromenad med frågor om några av oss på företaget, sen vart det femkamp med diverse roliga grenar.
Jag törs nog säga att det blev en succé o att alla va nöjda:-)

O nu är det bara 5 arbetsdagar kvar, sen är det dags för den efterlängtade semestern! O på torsdag börjar Dundermarknan, ska ner på kvällen o kolla in Corroded tänkte jag:-)
På fredag blir det kalas hos Elsa o sen E-type på området, lördag bjuder på grillkalas här hos oss o så lär det nog bli utgång till området då också!
Har ju laddat med 3-dagars pass, då må man ju utnyttja det;-)

Sen har vi ju det traditionella langos-lunchen med några av kollegorna på fredag:-)
Kolla in marknaden har jag förstår också planerat!
På söndagen blir det en slappa o käka skräpmatsdag, hehe

Nu ska jag plocka lite tills Elsa hör av sig, vi ska ut o käka lite middag:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar