torsdag 14 juni 2012

Fluxar du?

Som ni kanske minns så är jag med i Buzzador och just nu är jag med i två kampanjer.
Den jag tänkte blogga om idag är Flux, alltså munsköjlen!

Jag har fått testa denna i ett par veckor, och även gett ut prover till några vänner och kollegor, o nu är det dags att "buzza" ER om Flux =)

Jag är i normala fall en Listerine-tjej, jag liksom gillar den brännande känslan. 
MEN, Flux får faktiskt bra betyg av mig! Smaken är mild, men helt ok och väldigt lätt att använda tack vare den smarta flaskan. Eftersmaken är jag lite tudelad om dock... Den smakar lite som den där hemska floursköljen man fick i skolan när man va liten, minns ni den?
Men den smaken försvinner fort och faktum är att man verkligen känner sig ren i munnen efteråt.
Jag kommer nog faktiskt att köpa Flux i fortsättningen! (Sorry Listerine....)

Testa ni också!



Vill du också bli medlem i Buzzador? Klicka in på deras hemsida genom att klicka på deras namn i detta inlägg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar