måndag 4 juni 2012

Trött, tröttare, tröttast!

Jag behöver energi! Har ju för tusan inga reserver kvar att ta av...
Inser att när jag är såhär trött har jag inget motstånd alls, jag av bräcklig.
Det krävs mest ingenting för att jag ska bli ledsen, irriterad eller rent av arg. Jag tål ingenting, tar av mig av allt. Bara det är energikrävande.

Jag skulle verkligen behöva sol och värme nu! O inte bara i ett par dagar, nej under en längre period. Jag måste få ladda upp mina batterier. Känns som att jag går på ånga nu.
En sak är iaf lite positiv! Jag har lärt mig att dölja mer. Klart folk ser att jag är trött o inte mår hundra, men allt annat ligger under ytan o dit släpper jag inte in nån nu.

Hur ska jag få tillbaka min energi? Hur ska jag hitta ork att vända på allt?
Längtar efter semester... Lång ledighet, umgås med nära och kära o kanske framför allt, vila.
Jag är trött på att kravla mig fram som ett skal, nästan en hjärnlös zombie. Jag vill va pigg. Pigg, utvilad o glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar