söndag 17 juni 2012

Produktiv dag!

Ingen slapparsöndag den här veckan inte! Inte enbart iaf;-)
Jag började dagen med att skura badrummet, rengöra kattlådan ordentligt och köra en maskin tvätt medans gubben slipade i vardagsrummet.
Sen for vi o handlade lite, jag laddade upp med varma koppen o yoghurt eftersom min tunga inte tycks vilja krympa tillbaka till normal storlek än på ett tag:-P

O så här jag klippt gräsmattan:-) Jag orkade tyvärr inte klippa hela, får sån kramp i händer och handleder av vibrationerna, men jag klippte iaf 3/4 innan P fick ta över:-) O han fick den lättaste biten, den relativt jämna framsidan;-)

Så trots att jag hunnit se ett par avsnitt av Sanctuary och läst ett par kapitel av boken Sempre/Forever så har jag fått en hel del vettigt gjort idag!

Nu ska jag se ett avsnitt till, sen ska tvätten hängas o det torra ska vikas.
O så kanske det blir lite spacklat också, misstänker att vi behöver köra minst ett varv till...
Känns rätt skönt att få lite gjort:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar