tisdag 12 juni 2012

Wiii:-D

Jag har haft en grymt kaotisk dag, massor att göra på jobbet o inget funkar som det ska:-P
Trots att jag va så trött att jag mådde illa o såg dubbelt när jag gick o la mig igår kunde jag inte sova. Jag är med andra ord rätt trött idag också;-)
Men trots det är jag på finfint humör:-)

Det är fint väder ute, o ganska varmt. Bara det gör mig på bra humör!
Fast jag har inte tid att njuta av det, jag måste spackla i vardagsrummet (blä)...

O så tittar jag ner på min överarm, som för övrigt är en gnutta öm idag, o känner leendet sprida sig över ansiktet.
Jag älskar verkligen min nya tatuering<3 Den är såå fin!
O jag längtar tills jag kan börja bygga vidare på den:-)

Nä, nu ska jag glo klart på True Blood (säsong 5 har ju börjat ju) o sen ta tag i den där jäkla renoveringen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar