lördag 23 juni 2012

Sommar,sommar, sommar<3

Helt underbart väder både igår och idag! Just nu är det 19 grader i skuggan o det blåser lätta sommarvindar! Vad mer kan man önska sig?

Jag hade jättetrevligt igår, men tyvärr hade jag fruktansvärt ont i huvudet så jag körde hem när vi hade käkat, va hemma runt 19:30. Upptäckte senare på kvällen att jag dessutom hade feber, så typiskt!
Men det gjorde inget... Jag mös i soffan på övervåningen med en bra bok o lite choklad, det gick ingen nöd på mig inte!

Just nu sitter jag ute på altanen o läser, hur mysigt som helst!
Jag gillar verkligen vår altan, det är så himla behagligt att sitta där:-) Den skulle dock behöva en rejäl storstädning, kanske hittar jag ork att fixa det senare idag! Det går ju rätt fort bara man kommer igång, stora ytor är lättstädade...
Det börjar ju bli dags att sätta ut lite blommor o göra sommarfint också!
Tänkte sätta ut alla mina pelargoner sen, men vill städa altanen först.

Vardagsrummet då? Haha, ja det går lite väl sakta, men det är ju bara vårt eget fel;-) Inte mycket kvar nu dock! Maken spacklade det sista igår så nu återstår bara att slipa en gång till o städa undan allt skräp och byggdamm innan vi kan börja slänga upp tapeten. Ska bli spännande, ingen av oss har tapetserat förut, hehe. Men det kommer bli jättebra! Längtar efter att se resultatet, kommer att bli så mycket ljusare än innan:-)

Vad gör ni en härlig sommardag som denna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar