lördag 9 juni 2012

Sömntuta va ordet...

Jag har sovit över 12 timmar inatt! Helt otroligt...
O knepigt nog är jag inte seg! För första gången på månader känner jag mig faktiskt utvilad och pigg.

Jag har sovit dåligt väldigt länge, klart det tar ut sin rätt. Men nu har jag, två gånger på en vecka, sovit riktigt länge.
Natten mellan onsdag o tisdag sov jag över 11 timmar o så nu inatt.
Hoppas hela nätter med sömn tänker hålla i sig!

Nu håller maken på att slipa första omgången i vardagsrummet, o ikväll ska jag börja spackla.
Hela huset ser ut som ett bombnedslag, så en storstädning är verkligen på sin plats när tapetseringen är klar.
Ser verkligen fram emot att se resultatet:-) Tänk på fint det ska bli här!

Funderar även på att måla om skåpluckorna i köket på semestern, men det är lite jobba eftersom handtagen ska flyttas också. Vi får se hur det blir, en sak i taget!

Nu ska jag kika lite mer Alcatraz, sen blir det nog en promenix!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar