torsdag 7 juni 2012

Sol:-)

Det är jättefint väder ute nu!
Det firar jag med att ställa ut våra café utemöbler på framsidan så kan man sitta där o dricka kaffe efter maten, i solen:-)

Insåg just att vår altan är i stort behov av en rejäl städning, så när vi börjar bli klara med vardagsrummet ska jag spola av golvet där ute och göra lite sommarfint.

Snart dags att sätta ut lite fina blommor också! Jag är ingen trädgårdsmänniska, gillar inte att rensa rabatter o sånt tjafs, inte min grej helt enkelt. Men jag gillar att ha krukor och urnor med fina blommor utställda här o var!
Ska nog köpa mig ett gäng penséer o så kan jag nog snart parkera ut mina pelargoner. Det blir fina färgklickar.
Kanske man ska köpa sig nån annan skojig blomma också, skulle vilja ha nåt annat än penséer i amplarna i år...

Bilen behöver en rejäl städning den å! Både in och utvändigt... Tråkigt, men det måste ju göras!
Man får passa på kväll när det är vettigt väder.

Nu ska jag käka, sen kaffe ute på lilla altanen o så ska Elsa komma på besök:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar