tisdag 26 juni 2012

8 dagar kvar...

Nedräkningen mot semestern fortsätter;-)
Ikväll har jag varit o hälsat på hos Cirkus Wilson, fikat gofika o bara haft allmänt trevlig! O så fick vi låna ett tapetseringsbord (eller vad det nu kan heta:-P) så nu kan vi göra klart i det förbannadd vardagsrummet:-)

Trött som vanligt, sover skitdåligt på vardagarna... Kan inte somna, ligger o vänder o vrider på mig i oändlighet. När jag äntligen somnar sover jag oroligt o vaknar av minsta lilla... Inte bra!
På helgerna sover jag mellan 10-13 timmar, men jag är lika trött ändå... Hoppas det vänder under semestern.

Jaja, imorrn är du fullspäckat på jobbet, vilket det kommer va den här sista tiden innan semestern. På det ska jag o en kollega handla och förbereda allt inför fredagens sommarfest/kick off. Fattar inte hur  jag ska hinna med allt, men på nåt mysko vis lyckas jag alltid ändå. Effektiva jag, hehe ;-)

Nä, nu ska jag kolla in ett avsnitt av Sanctuary innan läggdags!
See ya <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar